keskiviikko 31. lokakuuta 2012

☆ Muumit, ja muumien maa



Heipähei
                                                             
                                                                                 
                                                                           

Juu tota, eli heimoijapäivää rakkaat lukijani taas kerran ~  Ihanaa kun on tullut yksi silmäpari lisää stalkkimaan tätä pikkuruista blogiani~ Mutta niin minun oli nyt tarkoituksena julkaista jotain vanhoja julkaisemattomia kuvia, joten toivottavasti en ole näitä kuvia vielä tänne pistänyt nwn. Olen tilailemassa muuten tässä lähiaikoina Vanillelle uusia chippejä, toivon että ehdottelette minkä värisiä?~ ;3 Mutta nyt kuviin!~               

Toivottavasti nautitte~






Noh, eipä mulla paljoo mitään nytten ollut. Seuraavan kerran palaamme halloweenin tunnelmissa. Voisitte laittaa kommenttiboksiin toiveita millaisia kuvia haluatte minun kuvaaman ja kuvaan ne sitten ja ommaan sille joka sen on pyytänyt. 

xoxo: Strawberry & nukkelapset




8 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia nwn Mitään ideoita mulla ei oo, mutta sanon sitten jos keksin. c:

    VastaaPoista
  2. Oot julkassu ton kuvan jossa Aimee on prupaten mekossa.

    VastaaPoista
  3. Nättejääh kuvia :)! Nättinätti prupate :-]. Tilaa sille vanilelle vihreät sipit.

    VastaaPoista
  4. Suloisia kuvia. <3

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista