torstai 6. kesäkuuta 2013

♠ Mikään ei lopu ikinä koskaan ♠

                                                        " Mutta kaikki loppuu aikanaan .. " 

                                                             " Welcome back, Mansikka "

Huomaatte varmaan etten ole pitkään aikaan postaillut ? Mutta nukkeinnostukseni on ollut nämä viimeiset pari kuukautta alamaissa, eikä kuvaaminen tai nuket muutenkaan ole kiinnostaneet.. Mutta uskon että tässä jossain vaiheessa se palaa takaisin.:) Laitan nuket kaappiin ja avaan ne sieltä kun siltä tuntuu ja kun ne alkavat taas kiinnostaa.. Mutta blogin poistamista mietin, kuten huomaatte se on nyt juuri tauolla, mutta nyt olen ihan vakavissani miettimässä poistoa.

Oon pahoillani, jos joku tykkäs lukee mun blogii mutta ehkä taas sitten joskus alan tänne kirjottelemaan kunhan siltä tuntuu.. 

"Ne ei oo vaan nukkeja .. " 

Enmä niistä vois luopuu, se ois jo liian iso muutos ja ne on ihania ja muutenkin mulle tosi tärkeitä <3 Muistan kun sanoin että nuket on tärkeintä mun elämässä jne. Mut ehkä tää ei sitten ollukkaan mun juttu, tai sitten oli mutta tää on kestäny jo liian kauvan ja tarviin taukoo .. Ne ei oo mulle nukkeja, en mä vois kuvitellakkaan sanovani niitä nukeiks, koska kun puhun niistä nukkeina tulee mieleen jotkut brätzit tai barbiet yms :D 

" Mä lupaan jatkaa ja sinnitellä .. " 

Mutta eihän tää nyt tähän lopu, en mä lopeta olemasta nukkeilija ! Oon saanu niin loistavia kavereita tän nukkeilun yhteydessä, että jos mä lopettaisin niin osa niistäki vois kadota... Ja nää omat hyvät kaverit niistä vois tulla sitten huonompia kavereita.


Mutta ennen taukoa / lopetusta. 

Louis: Vaikka ootkin mun toisiks uusin nukke oot mulle ihan helvetin tärkee ja yks mun ihanemmista nukeista, joskus kun ei oo yhtään nuketuttanu ja kun oon kattonu sua oon tullu hirveen iloseks kun oot niin ihana ! Kiitti efi, kun myit tän komeuden mulle <3:) 

Aimee: .. Susta on vaikein sanoo mitään, oot mun nukeista kaunein, ihanin, paras ja tärkein. Susta mä luopuisin viimesenä jos pitäs näin sanoo.. Sua on jopa kehuttu eniten, mutten silti oo suhun tyytyväinen, et sä oo täydelline vaikka ihana ootki <3 

Vanille: Mun pieni jätskipallero ! Sä oot mun nukeista se joka on vaihtanu useiten nimeään ja ulkonäköään, pikku-Mei, Melanie ja mitäs muita niitä olikaan.. Mutta nyt oon tyytyväinen suhunki oot mun pikku porkkana lapsi <3 Mut oot se jota oon haukkunu eniten, sun myymistäki mä mietin, mitä mä tekisin jos oisin myyny sut ? ;_; 

Rowena: Sousei..<3 Muistan sen päivän ikuisesti kun sain sut olit niin ihana mutta niin outo, kun ennen sua mulla oli ollu vaan Luna ja oli paaljo isompi ! Sä oot ihan erilainen kun muut souseisekit, liilat hiukset ja kirkkaan siniset silmät. Sä oot yleensä ollu aina se jolta oon ottanu jotain jos joku muu nukke on tarvinnu <3 rakastan sua rowena ! <33

Minnie: Mun pikkuruinen nukke, oot aina ollu niin pieni että tunnut joltai 7 vuotiaalta vaikka ootki jo 12:D Sustakaa mä en luopuis mistää hinnasta, joskus olit ihan kamalan näköne ja meinasin kustomoija sut mutta sitten susta saatiin ihana ja sulone pallura <3:) Mun vaavista on tullu jo nii iso:( <331

Coco: Tällä hetkellä mun nukke jolla ei oo obitsua eikä luomia.. mutta oot silti nätti vaikka ootki palasina tuolla <3! Sun nimen tiesin heti, en ees tiiä mistä se tuli mutta se vaan jotenki sopi sulle tosi hyvin ja olin heti tyytyväinen suhun !

Yumie: Mun toisiks uusin nukke, oot ihana vaikka et ookkaan täysin valmis tai mitään mutta sopiihan sulle tuo varaperuukkiki, no sulle sopii kaikki ! No mutta en oo ikinä ollu tyytyväinen suhun silleen ihan kauheesti, mutta ehkä sä oot vielä joskus mun lempinukke ?:) 

Luna: Luna.. Mun ihan eka nukke, tunnuit nii pieneltä ku sain sut ekan kerran käteen sen jälkee kun revittiin sut nukkumatin kaa sieltä paketista pois.. Mutta säki oot jotenki kasvanu, vaikken ees tiiä miten se on mahollista mutta susta en ikinä luovu, vammane <332 

Bell: Te ette ikinä kuullu bellistä, tai ette oo vielä kuullu.. Mutta ostin siis Bellin käytettynä ja se on tällä hetkellä ilman meikkiä ja tytölle sellainen täytyisi saada .. Varmaan lisää nukkeinnostustani paljon ja saatan jopa laittaa kuvia tänne tai lisätä kuvatarinan ;) 

" Ehkä kaikki nauraa tälle tai jotain mut ... "


kiitti menneestä vuodesta apinat <3! 


Ja suuri kiitos minunkin puolestani..:) Palataan taas joskus !!


xoxo: mansikka





15 kommenttia:

  1. Loputon lista nukkeja sinulla :D Mut tosi harmillista että jäät tauolle, ja ehk poistat blogisikin :c sun nuket poikkeaa muista tosi paljon, mut sellasella hyvällä tavalla. En oo ehtinyt hirveän kauvaa olla lukij!nasi, mutta sen verran että ihastuin tähän kaikkeen. Ja söpösti kirjoitit nukeistasi <3

    VastaaPoista
  2. Älä poista blogias, jätä se odottamaan nukkeinnostuksen paluuta. Ja jos se ei palaa, jätä tää silti meille muistoksi. Ja taukoile niin pitkään kun haluat, koska väkisin tehtyjä postauksia ei oo kiva lukea :))

    VastaaPoista
  3. Eieiieieieiieieieie, eiieieieieieieieieeieieieieie, eieieieiei, eieieieieieieeiieieiei. Ei lopeta ei!!!!!!

    VastaaPoista
  4. Paljon nukkeja :D En edes muistanut että sinulla oli niin monta Ö.ö olet nukkeillut kauan...... Toivottavasti intosi palaa vielä ^^ (jajajaja jos aijot myydä jonkun lapsosista, niin täällä ois yks ostajaah ~vinksvinks;) mutta parempi vaan että kuvaat ja postaat heistä itse nwn

    http://boku-no-kokoro.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Sun nuket on niin ihania<3<3<3
    Sun pitää saada intoa!

    VastaaPoista
  6. Eikä! Olen ihan järkyttynyt. Sait mut melkein itkee! Eikääää! Ootte ihania. Rajastan teitä <3
    Rowena on niin ihana pikkuinen sousei! Awws! Rakastan sen persoonallista ilmettä. Saat sen persoonan hyvin esiin, etkä peitä sitä sinne pikseleiden syvyyteen c: Rakastan Rowenaa yli kaiken<33 Sen hiukset ovat jotain ihanaa. Se ei ole perus brunette vaan liilahuiksinen sinisilmäinen ihanuus! Älä myy sitä pikkuista!
    Rakastan sun postauksia ja kirjoittamista. Kirjoitat aina niin hauskasti, ja sitä on aina mukava lukea. Siitä saa selvää :)
    Ostitko Bellin pattelta? Kiva jos ostit c: Yritin itsekkin ostaa sitä ihanuutta n u n Kiva jos sinä sait sen rakas mansikkani!
    Blogisi on merkinnyt minulle paljon jo yli vuoden. Olen ensin lukenut tätä anonyyminä/piilolukijana. En uskaltanut silloinnviellä edes kommentoida :---D Pelotti kommentoida sellaiselle jonkakanssa en ole koskaan puhunut tms. Entä jos kirjoitan jotain vahingossa väärin tai jotain? Mitä muut ajattelivat kommentistani...? Hehe. Olin silloin viellä 11. Ja olin aika ujo c: Enpä oo enään.
    Muutaman kuukauden, kun olin seuraillut sinua piilossa... Päätin liittyä lukijaksesi. No, tässä sitä nyt ollaan. Lopussa.. Kaikilla on aina loppunsa ja alkunsa. Toivottavasti minun tarinani ei loppuisi pian.
    Tulee aina ihan hirveän haikee ja surullinen olo kun joku tärkeä lopettaa nukkeilun tai poistaa bloginsa. Sama kävi yhdelle lemppari blogilleni, nimittäin Patten blogille :/No se on jo mennyttä.
    Toivottavasti nukke intosi nousee. Älä jätä nukkejasi kaappiin homehtumaan ;D Lähde vaikka joskus kuvailemaan metsään tai jää vaikkapa kotiin ja rakenna hieno studio tms. Olisi ihanaa nähdä viellä Rowenaa<3
    Voi ei! Louis on tosi suloinen, tossa vikassa kuvassa >.< Ooämgee! Se on ilman paitaa. Awwws<3 Hehe :D Toi obitsu.
    Rakastan kaikkia nukkejasi, erityisesti Rowenaa ja Louista<33 Ihania kummatkin. Niissä on jotain samaa.. Ehkä noi siniset silmät tekee sen.. Tai sitten ne vaan muistuttaa toisiaan c:
    Merlisi on myös yksi ihanimmista mitä olen nähnyt. Senkin söpötys >w< Rakastan noita chippuleita. Sopii tosi hyvin tohon peruukkiin.
    Ethän poista postauksiasi...? Niitä olisi kiva lukea ja muistella mennyttä vuotta :3 Ihan ensimmäisen nuken tulosta loppuun asti.
    Rakastan janukkejasi mansikka kulta <3

    Sylvia ja kakarat

    VastaaPoista
  7. Nouu ;c nyt oon tullu katumaan sitä etten oo kommannu, mutta oot aina ollu mun yks lemppari nukkeilijoista sun nuket on täydellisiä ja huonoina päivinä jolloin tuntuu ettei nukke inspistä löydy, niin meen sun blogiin. Siellä näät täydelliset nuket ihanat kuvat ja kaikkee♥.Miks kaikkien hyvien pitää lopettaa Veerakin lopetti ja nyyh ;c.Älä lopeta sun päätöshän se on mutta jos lopetat niin älä poista ainakaan blogia! Toivottavasti nukkeintosi palaa! Koska sun nuket on vaa niin ihanii niiden ulkonäköön ei kyllästy tai mitään. Itsekkin oon miettiny sitä samaa juttuu että onko tää ees mun juttu? Ja olisinkohan mun pitänytvaan tyytyy siihen nukkekuvien katteluun. Vaikka se ei välillä innosta niin sitten sille ei voi vaan mitään. Toivottavasti tää kommentti anto sulle ees vähän intoo nukkeiluun ja kunnia jos edes jaksoit lukea tän pitkän tekstin.
    Rakastan sun blogia♥

    tinydollworld.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Nounounou ei missään nimessä!!!!! Tää on yks parhammista blogeista mitä oon lukenu, sun nuketkin on niin personaallisia ja kaikki niin nättejä <3. Mulki oli yhes vaihees nukkemasis, meinasin myydä kaikki, mut sit kuvasin niitä kerran ja rakastuin taas. Toivottavasti sul menee tää ohi, koska sun nuket on ihania ja oot muutenkin ihana tyyppi c: jaja haluun nähä sut ja nukkumatin jossainvaihees.

    VastaaPoista
  9. Voih :C
    Kyllä se siitä, ei se nukkeinto voi kokonaan poistua sun .. mielestä xd

    VastaaPoista
  10. Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii............. Mansikka et saa poistaa blogiis...
    Toivottavasti palaat joskus postaamaan. :( / (:

    VastaaPoista
  11. HEEELLLL NOOOOOO!! Et saa poistaa blogias! Sitä on ollu nii ihana lukee ):: mut sulla on niin ihania nukkeja että ei oo totta<3 no mut toivon et sä saisit nukke intos takas (:

    VastaaPoista
  12. Oli niin kaunis teksti, että hyvä etten alkanu itkeen :'( <3

    VastaaPoista
  13. Oli niin kaunis teksti, että hyvä etten alkanu itkeen :'( <3

    VastaaPoista
  14. Oot kai jo lopetanut ja unohtanut tän blogin. Mutta jos joskus näät tän viestin niin nosta nuket pois kaapista ja ala kuvaamaan sillä yllätyt kuinka hauskaa se on. Jos olet jo luopunut nukeista yritä saada ne takaisin kokeilisit edes! Olen pahoilani kun en löytänyt tätä blogia aika semmin :'(

    VastaaPoista